Pytania i odpowiedzi

1.  Czy jest dostępny numer telefonu pomocy w sytuacji problemowej z użytkowaniem Portalu PSIM?

2.  Mam problem z założeniem konta, opcją odzyskiwania loginu, hasła lub problem z zalogowaniem się na konto- gdzie mogę to zgłosić?

3.  Czy można założyć konto pacjenta z wersji mobilnej Portalu PSIM?

4.  Dlaczego za każdym razem muszę wpisywać SMS-owy kod dostępu przy logowaniu do konta?

5.  Kto przygotowuje i udostępnia grafiki wizyt na poszczególne usługi medyczne?

6.  Mam problem z wykonaniem e-Rejestracji w Portalu PSIM, gdzie mogę to zgłosić?

7.  Czy przy rejestracji na Portalu PSIM muszę zwracać uwagę na to czy wizyta jest wizytą pierwszorazowa czy jest kontynuacją wizyty?

8.  Na wyszukanej liście usług medycznych proponowany był termin jej wykonania, a po wyświetleniu grafiku proponowany termin jest późniejszy lub nie ma żadnego wolnego terminu. Skąd to wynika?

9.  Czy mogę zmienić termin zarejestrowanej wizyty poprzez Portal PSIM?

10.  Jak anulować wizytę, kiedy nie mogę się na niej pojawić?

11. Mam uwagę do jakości obsługi w placówce podczas wizyty, gdzie mogę to zgłosić?

12. Wersja mobilna Portalu PSIM

13. Gdzie znajdę słownik pojęć używanych na Portalu PSIM?